Nem garanciális termékek esetén a bevizsgálási díj: 8.000Ft + Áfa!
A bevizsgálási díj garanciális termékek esetén is felszámolásra kerül abban az esetben, ha a hiba oka rossz beállítás következménye!
Kérjük, hogy a gyorsabb és pontosabb ügyintézés érdekében a hibásnak vélt termék visszaküldése, behozatala előtt:
- Töltse ki a fenti ''SZERVIZ HIBABEJELENTŐ ADATLAPOT''.
- Írja be az ellenőrző kódot.
- Kattintson az Elküld gombra.
Köszönjük az együttműködést!
www.seccam.hu
SZERVIZ, MŰSZAKI TÁMOGATÁS
A hibaelhárítás érdekében vegye fel a kapcsolatot műszaki, szerviz munkatársainkkal munkanapokon (H-P) 8.00-16.30 között az alábbi elérhetőségeken:
- Beállítási, hibakeresési, hibaelhárítási tippek.
- Információ a szervizre visszaküldött termékekről.
Telefon:
- Mérnök: +36-30/858-8896
- Technikus: +36-20/214-6464
E-mail:
- info@seccam.hu
GARANCIÁLIS FELTÉTELEK
Garancia időtartama
Cégünk az általa eladott termékekre a vásárlástól számított 1-2-3 év telephelyi garanciát vállal. A szavatossági és garanciális idő az adott árucikknél a számlán és a webáruházban is fel van tüntetve. A lejárt, illetve a jótállást vesztett termékek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.
Telephelyi garancia
A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető.
Garanciális ügyintézéskor a vásárló feladata gondoskodni a termék szervizbe történő oda- és visszaszállításáról.
- Leadható személyesen a nyitva tartási időben a budapesti / pécsi szaküzletünkben is.
- Futárral / Postával feladható a pécsi szakszervizünkbe. Ebben az esetben - az ÁSZF-ben foglaltak szerint - a Vásárlót terheli a mind a szervizbe történő oda- és visszaszállítás költsége is.
Folyamatos megrendelés esetén a javításra átvett termékek visszáruként való szállítása közös egyeztetés után díjmentes. A hibára bejelentett termékek ügyintézését a pécsi telephelyünkön működő szerviz végzi.
Általános garanciális feltételek
- Jótállási feltételeink a nagykereskedelmi tevékenységre vonatkozó törvényes előírásoknak megfelelnek.
- A garancia kizárólag a vásárláskor kapott számla, illetve annak másolata ellenében érvényesíthető!
- Díjmentes javítást/cserét/jóváírást a jótállási időn belül csak a rendeltetésszerűen használt, külsőleg sértetlen, tartozékaival ellátott termékre vállalunk.
- A lejárt, illetve a jótállást vesztett termékek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.
- A termékeket minden esetben megvizsgáljuk és amennyiben a hiba nem javítható, új termékre cseréljük.
- Abban az esetben, ha nem áll módunkban a terméket kicserélni, visszatérítjük a termék vásárláskori összegét (az avulási költség levonásával), feltéve, ha a termék minden tartozékával (kábelek, hálózati adapter, leírások, meghajtó szoftverek stb.) rendelkezik.
- Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel.
A szerviz ügyintézés rendje
- A hibásra bejelentett termékek ügyintézését a pécsi telephelyünkön működő szerviz végzi. A telephelyi garancia a pécsi és budapesti üzletünkben érvényesíthető.
- A karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi, így csak karbantartott, tiszta termékeket veszünk át javításra. Ellenkező esetben karbantartási, tisztítási költséget számolunk fel.
- A vásárló köteles a garancia érvényesítésekor a hiba pontos leírását írásban mellékelni (amennyiben a fenti adatlapot nem tölti ki előzetesen). Amennyiben a bejelentett hibajelenség nem jelentkezik, hibakeresési, tesztelési díjat számolunk fel.
- Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel.
- A behozott termékekről “Szerviz felvételi lapot” állítunk ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja meg.
- A javítás elkészültéről a megadott telefonon, faxon, sms-ben, e-mailben értesítjük.
- A megjavított termék átvételéhez kérjük, hozza magával az általunk kiadott “ Szerviz felvételi lapot” és az átvételkor kérjük, aláírásával igazolja a Szerviz felvételi lap nálunk lefűzött példányát.
- Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.
A garanciát kizáró tényezők
A számlán bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. Megszűnik a jótállási kötelezettség, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következik be:
- Nem rendeltetésszerű használatból eredő kár, amely lehet baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, nem megfelelő üzemeltetés, rongálás, külső beavatkozás, túlfeszültség.
- Erős napsugárzás, nedvesség, elemi kár (villámcsapás, túlfeszültség) vagy bármilyen mechanikus sérülés miatt bekövetkezett károsodás.
- Illetéktelen szerviz, illetve magánszemély beavatkozása által okozott károsodás.
- A terméken található garanciamatrica sérülése.
- A termékek szakszerűtlen kezelése a jótállás elvesztésével jár.
Nem garanciális termékek ügyintézése
- A garanciális határidőn túli javításokat igyekszünk a beérkezés sorrendjében teljesíteni.
- A nem garanciális termékek javítására 2.000Ft előleget kérünk, melyet a szerviz költségekről kiállított számla végösszegéből jóváírunk.
- Szervizünk fenntartja a jogot, hogy amennyiben a javítás során olyan hibát talál, vagy oly mértékű rongálódást fedez fel, amely a javítást lehetetlenné vagy gazdaságtalanná teszi, úgy a javítástól elálljon.
- Fizetés ellenében javított készülékekre 1 hónap garanciát biztosítunk.
- A munka elkészültéről a megadott telefonon, sms-ben, e-mailben értesítjük.
- Amennyiben a javítás során olyan előre nem látható hiba derül ki, amely a vállalási összeg nagyságát, vagy a jótállási (szavatossági) jelleg megítélését befolyásolja, a javítást csak az Ön értesítése és belelegyezése után végezzük el.
- A javításra átvett készüléket csak a Szerviz felvételi lap ellenében adjuk ki.
- Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.
Levásárlás kezdeményezés feltételei
- A behozott termékekről “ Szerviz felvételi lapot” állítunk ki.
- Számlával vagy számlamásolattal igazolni kell a vásárlást, ezek hiányában a levásárlás nem kezdeményezhető.
- Csak olyan terméket lehet levásárolni, amely 3 munkanapnál nem régebben lett vásárolva nálunk.
- Csak újszerű állapotban levő, sérülésmentes, minden tartozékával rendelkező terméket veszünk vissza.
- Amennyiben az eszköz bontott, bevizsgálási díjat számolunk fel.
- Elbírálási idő 3 munkanap, és az elbírálást követően értesítjük.
- Amennyiben a kérelem pozitív elbírálást kapott, a megállapított értéket csak levásárolni lehet, pénzvisszafizetésre nincs lehetőség.
- A kérelem elévülése az értesítéstől számított 30 nap.
- A le nem vásárolt termékeket a 30. nap után értesítést követően utánvéttel visszaszállíttatjuk, melynek költsége súlyfüggő, mely a levásárlást kezdeményező vásárlót terheli.
Hiba a szállítás következtében
- Amennyiben az átvett árucikk nem üzemelhető be, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük.
- Ha erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük.
- A szállítás során megsérült áru bejelentését, csak úgy áll módunkban elfogadni, ha ezt a futárszolgálat alkalmazottja elismerte és erről mindkét fél által aláírt jegyzőkönyv készült. Ha módjában áll, a későbbi bizonyítás érdekében készítsen fényképet a sérülésről.
- Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges.
- Hibásan kiszállított termék cseréje esetén a cseredarab szállítása díjmentes. Minden egyéb garanciális ügyintézéskor a vásárló feladata gondoskodni a termék oda- és visszaszállításáról, vagy a futárszolgálat költségét megtéríteni. Folyamatos megrendelés esetén a javításra átvett termékek visszáruként való szállítása díjmentes.
- Vitás esetekben kollégáink kérhetik a szakszerű üzembehelyezést igazoló telepítői nyilatkozatot. Az égés által roncsolt eszközök, panelek még térítés ellenében sem javíthatóak. Szoftveres eszközök meghibásodása esetén az esetleges adatvesztésért felelősséggel nem tartozunk.